Svar på frågestunden!

Vi fick in jätte många frågor på bara en dag och det uppskattas verkligen :)
Här får ni svaren!

Hund eller katt?
Johanna: Hund
Hanna: HUND ;D

Vad vill ni bli när ni blir stora?
Johanna: Jag vill bli journalist eller så ska jag gifta mig med en rik gammal gubbe som snart dör, så kan jag ärva hans pengar så slipper jag jobba. Och då kan jag bo i stockholm och gå med högklackat och chailatte ;)
Hanna: jag vill jobba med mobil/tv och sånna saker.. det är min grej!

Vad skulle ni göra om ni vann en miljon kronor?
Johanna: Jag skulle nog shoppat upp allt!
Hanna: shoppat!

Är ni singlar?
Johanna: Yesbox
Hannia: yes..

Vad tycker ni om homosexuella?
Johanna: Jag tycker inte det är frech men det är ju inget fel med det!
Hanna: inget

Tre pinsamma sanningar?
Johanna: Ehh, jag kommer inte på :S
Hanna: vet inte vad du tycker är pinsamt så.

Bästa maten?
Johanna: Hasselbaks potatis
Hanna: pasta!

Drömland?
Johanna: USA
Hanna: USA

Tror ni på andar och demoner?
Johanna: Jag vet inte men jag tror nog på andar
Hanna: andar tror jag på.. demoner vad är de ?

Vad är ert mål med bloggen?
Johanna: Att bloggen blir stor så man kan få en karriär utav det t.ex programledare eller starta företag.
Hanna: ni ser svaret på johannas.

Mobil eller Data?
Johanna: Data
Hanna: mobil

TV eller cola?
Johanna: TV
Hanna: TV

Desperate houswiwes eller grey´s anatomy?
Johanna: Desperate Houswiwes
Hanna: Desperate Houswiwes

Varför började du blogga?
Johanna: För min kompis började så tyckte jag att det var intressant så jag startade en.
Hanna: för att få ut mina känslor.

Varför startade ni en blogg tillsammans?
Johanna: I början hade vi en egen blogg, men så var vi båda så dåliga på att uppdatera så vi tänkte att det kanske blev bättre om vi gjorde en tillsammans :)
Hanna: exakt johanna!

Vilken butik tycker ni har snyggast kläder i just nu?
Johanna: Bikbok och Gina Tricot
Hanna: Gina Tricot & bikbok & MQ

Om ni fick vara en annan person för en dag, vem skulle ni då vilja vara? Varför?
Johanna: Carolina Gynning, hon är så grym!
Hanna: kissie, älskar henne!

Vad är ert hårshampoo för märke?
Johanna: Garniér
Hanna: något.. det är en rosa flaska iallafall ;)

Fest eller hemmakväll?
Johanna: PARTY!!
Hanna: Fest.

Hamburgare, Pizza, Tacos eller pannkakor?
Johanna: Pannkakor
Hanna: Tacos

Johan Palm eller Zac Efron?
Johanna: Johan Palm är äcklig så jag tar snyggingen Zac Efron
Hanna: Zac Efron.. men spyr när man ser johan palm

Älsklingfrukt?
Johanna: Vindruvor
Hanna: melon.. elr är det ingen frukt ?

Vilken skola pluggar ni på?
Johanna: Snyggatorp skolan (grundskola)
Hanna: samma som johanna.

Bor ni i stockholm?
Johanna: Nej, i en håla i skåne
Hanna: SKÅNE !

Var köpte Johanna sina nördglasögon?
Johanna: Bikbok 69 kronor
Hanna: Bikbok

Vill ni flytta utomland?
Johanna: Jag skulle inte tvekat på att flytta till Hollywood eller Turkiet ;)
Hanna: nja vet inte tveksamt..


(det var ingen som frågade om det verkligen var han i wallander jag prata med.. men det var det //hannie)


Kommentarer
Postat av: babby

Sv. Håller nog inte me.. Tycker dome snygga! =) Tack för kommentaren! =)

2009-10-28 @ 08:26:02
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

godmorgon, hur mår du idag ? :)

kram

2009-10-28 @ 08:27:44
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-10-28 @ 11:36:34
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0