Ingen mössa,

Idag var jag då på väla och familia med Rebecca.
Och jag var inne i varje affär och där var ingen pälsmössa.
Så jag blev skit sur..
Dem hade inte ens det på gina, fast dem hade den på hemsida.

Fast jag och Rebecca hade det iallafall jätte stresigt, vi tog bussen halv 3
och kom till väla 20 över 3. Rebecca skulle snabbt iväg och växla sina
danska pengar. Sen åt vi jätte snabbt, 5 över 3 tog vi bussen till familia.
Vi kom fram kvart över 3, där letade vi efter min jävla mössa. Rebecca köpte
hårfön till sin mamma och grejor till hennes naglar. Sen kvart över 5 tog vi bussen hem till
klippan och kom fram 5 i 6, och vi skulle dansa kl 6! Så vi fick stressa, men vi hann.

Nu har jag precis duschat och nu ska jag blogga lite till.

Här kommer en vacker bild på Rebecca!



Jag fick MVG på mitt so prov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0