Sm och MJ

Idag började dagen med att jag åkte till hässleholm kl 7 på morgnen för jag skulle iväg till Hässleholm och vara funktionär. Vi kom dit lite efter åtta och då började vi öva inför invigningen vi skulle ha senare. Jag var grymt nervös men jag tror det gick bra ändå.

När hela invigningen var klar så satt jag hinderuppsättare, sjukt drygt. Men ja, man är vell tvungen ;)
Sen så var det ju hejarklackstävling och vi gjorde ett nummer på tio minuter, så det var väldigt duktigt av oss.
Säger bara ready okey! Haha vissa fattar ;) Men vi vann iallafall och då belv det en fin pokal och en låda med massa godis och chips.

Jag var jätte hungrig men jag hann inte äta för jag skulle vara tidtagare i höjdhopp. Det var iallafall roligare än hinderuppsättare. Då fick jag även vara med om ett nytt svenskt rekord, 97 cm! Det var kul.

När det var slut med höjdhoppet sprang jag till kiosken, jag var tvungen att ha mat.

Sen var det bara och plocka undan alltihopa och åka hem, fast jag stack och tittade på bio med min familj för jag firade min fördelsedag igår så dem bjöd mig på Michael Jackson filmen. Men jag ska skriva ett inlägg om det snart.

Men jag glömde nästan det viktigaste! Jag fyller ju år idag så alla, precis alla ställde sig upp och sjöng för mig! Grymt pinsamt men ändå roligt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0