Michael Jackson; This is it!



Som jag berättade innna så kollade jag på den idag. Och jag säger bara, ni bör värkligen titta på den.
Man förstår hur mycker tid de har lagt ner på den konserten fast så blev det ändå ingenting.
Och här ser man också hur kärleksfull Michael Jackson är för jag vet inte hur många gånger han sa under den filmen "gud välsigne dig" och "jag älskar dig".

Man förstår också att han är en riktig perfektionist (stavning?) han är för att bara det är lite fel på låten måste det ändras direkt.
Den ända jobbiga var att jag var så trött så jag orkade knappt ha ögonen öppna. Har bara sovit ungefär 8 timmar på hela helgen.

Avslutar iallafall min nuvarande favorit låt med Michael:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0